Irish coffee? Ja tack!

För det har man gjort sig förtjänat av efter en veckas slit. Så hur ser helgen ut nu då? I kväll blir det att inspektera lite korpfotboll nämligen Örebro vs Gais (det värsta är väl att spelet kommer se hundra gånger bättre ut än mitt kära djurgårdens). Sen får man se kan bli utgång men min rumskamrat verkar helt misspepp så det är inte lika självklart längre som det kändes igår. 

Men imorrn blir det i alla fall utgång i Karlstad. Jag, Furir Lundin och Soldat Nilsson är det som kommer göra Karlstad osäkert. Ska bli kul med en liten sammankomst i inväntan på en större tillställes. Föresten har jag nu fått sista delen i maskeradutstyrseln och dessutom fått ledigt så nästa fredag blir det fullt ös ansvarslös. 

Nehe men i inväntan på fotbollen tillåter jag mig själv att knäcka en liten öl.



Kommentarer
Postat av: seb

haha klockrent kalle! :D

2008-10-28 @ 21:17:57
URL: http://seeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0