Nu är det fredag...

...och det är bara att korka upp. Nu har jag testa den där cidern +46 eller hur den nu benämns. Här Cus har ju redan kommenterat att den är helt okej och jag får väl säga att för att var cider så får jag säga det samma. Det känns lite som att dricka kolsyrad svartvinbärsaft.

Nu kan man fråga sig vad som kommer hända med den här helgen. Det ser ut som att under fredagskvällen kommer jag och lite folk ägna oss åt att slentrian slira på stans uteställen. Man får se kan ju bli grymt kul säkert. Lördagen så blir det att hoppas på ett tidigt tåg till eskilstuna för att avsluta karriären i det vitblåa stället för Sparreholm, blir säkert lika lyckat som förra gången. Lördagen kommer även att bjuda på barnkalas då guddöttran blivit hela två bast. Får se om vi hinner pressa in ett rep där innan tåget bär hem till pennybridge. Under söndagen ska jag läxa upp lite jobbarkompisar om hur man spelar innebandy. Finns en vis risk att det blir mycket kaffe under söndagen även.

Föresten vill jag passa på att påpeka att jag nu har klarat av att behålla ett visakort i hela två veckor och jag kommer inte ens ihåg senaste gången jag blev av med en mobil eller jo men det var i alla fall ett bra tag sen nu. Plånböcker, nycklar, mp3spelare ja allt är under kontroll. Det är en ny ansvarstagande Charlie på uppgång. 

Hm ja så é det

Kommentarer
Postat av: Matilda

ny ansvarstagande... det tror jag när jag ser det! ;)

2008-10-10 @ 16:21:40
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: cus

nice carloz, fult upp som alltid. haha

ansvar är bra, det svåra är att håla kvar vid det och fortsätta ta ansvar, få det i system liksom. cidern skulle jag också beskriva precis så att det är som att dricka kolsyrad saft. men men cider är nog inte någon favo hos en stor öl drickare eller rosé drickare som du ;)

2008-10-10 @ 18:03:29
URL: http://cusphoto.blogspot.com
Postat av: Lilla syster yster

Äsch, du kommer se att det där med ansvarstagandet bara en fas i livet ;)

2008-10-11 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0