Startar ett nytt liv

Alla lär redan hört om det då jag har en mun som har en vis förmåga att prata mer än den tiger. Men hur som helst så spela jag en fotbollsmatch för den härliga klubben sparreholm. Laget jag lämna i spillror i våras då jag packa min väska och stack till pennybridge. Man kan ju säga att den matchen var en rätt bra väckarklocka för den här försupna kroppen. Dom hade inget pris till matchens sämste spelare men om dom hade haft det skulle jag vart en het kandidat(Både sett till prestationen och utseendet). Det enda bra jag gjorde under den matchen var att få en frispark då domaren trodde jag blev ner sparkade av spelaren bakom mig då jag i själv verket fick kramp i ben och trilla ihop i fosterställning och låg skrek som ett litet barn.

Men som sagt ett en bra väckarklocka. Så nu i ligger vi i hård träning här ett par veckor och drar ner på IOGT sammanträdena till högst ett tillfälle i veckan (Om det inte är en riktigt storfest på G vill säga)

Föresten nu när man ändå är igång och skriver lite. Är det någon som sett mina blå skor? Eller rättare sagt är det någon som sett den ena som jag blivit av med? Den är nämligen förlorad och nästan lika saknad som mina solglasögon. För att dra ungefär hela historien så var det 75 års kalas hemma i flen förra helgen och när alla föräldrar och far och morföräldrar fått va dom tålde så beslöt sig jag och bror min att dra vidare på villa fest ett stenkast från det forna lila pojkrummet nämligen hos Casa de la Molin. När det hela håller på att spår ur där bort och jag och bro bestämmer oss för att det är dags att lägga benen på ryggen så märker jag att det bara finns en blå sko kvar där jag lämnat två.

Tror att någon överförfriskad person tog på sig dom första bästa skorna han/hon kunde hitta när han/hon bestämde sig för att evakuera. Men men som sagt om någon har sett dom kan ni ju kontakt oss här i styrelsen på kallerormen.inc ni når oss under dagtid på telefon nr:07*6**9**2 övrig tid når ni oss här säkerligen. Föresten nämnde jag att jag fått hemma dom röda nu? Aja det får nog räcka(undrar vart Gandalf är?)


Kommentarer
Postat av: Sofiia

Ja just Kalle! Var är Gandalf?? Har han jättelång semester eller är sjuk eller nåt?? Kanske snart är dags att försöka hitta en vikarie!? :D



Hoppas att det är bra annars! :)

Kram Fia!

2008-10-08 @ 19:49:38
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Sofiia

Jodå, här knallar dagarna på som de ska! Mest plugg och så, mest hela tiden, men det är nice! :)

2008-10-08 @ 20:13:08
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Stefan

"IOGT sammanträdena"?? =S

2008-10-09 @ 16:03:19
URL: http://blogg.stefanssida.se
Postat av: Aragorn (alias Big M)

Hmm... kan det inte vara så att det är den onde Saruman som än en gång låst in vår käre Gandalf Grå..? Vi får nog kalla på de stora örnarna igen, om ingen annan kan rädda honom!!? :D

2008-10-09 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0