Då så hur ser sommaren ut?

Nu så är all semester inlämnad och om den mot förmodan skulle gå igenom så skulle den se ut något i stil med så här

1-5 juli blir första trippen till västkusten sjukt mycket folk som verkar vilja åka hoppas vi kommer få rum på något mystiskt sätt. Så länge jag får rum och ett par plattor öl så oroar jag mig inte.

8-12 juli blir det hultsfred och första  gången jag åker ner och blir med på en hel festival kommer bli grymt. Fast jag kommer slippa det där med tältandet då vi hyr en stuga istället. Det gör mig inte ett dugg då jag tycker att jag gjort mitt i tält under dom 11 månaderna försvarsmakten ägde mig. Hur funkar det där? Dom äger mig fortfarande ett tag framöver va?

15-20 juli blir det Spanien till den där festivalen med konstigt namn som vi skulle på som vi sen inte skulle på som jag nu ska på i alla fall. 

30-2 juli/augusti västkusten tripp numero tvåo med örebro folk och kanske några andra då det nog finns rum för någon mer som skulle kanske va sugen. 

15- 22? 23? augusti blir det Spanien igen med vännerna. Då ska vi toppa förra året som var grymt kul. Blir en utmaning men allt går att lösa med lite Limonchlo eller vad var det det hette nu igen Robban?

Det är den så kallad semestern sen utöver det vet jag att P&L kommer bli av då Håkan göra sin enda sommar spelning där och hoppas få se fler utav dom grymma banden som ska dit. Vet ej om jag vågar köra tuggummiband i år igen på campingen så får se hur man löser allt det där. Känns som att det kan bli en sväng till Flen någon gång också hoppas på att bandet fixar till en massa sommar spelningar. Utöver det så är ju sommarn en perfekt tid för att sitta en fredag och inte veta vad man ska göra så man skaffar en vän med en bil och åker långt bort. Men inte Halmstad för det känns som det redan är gjort. Och om jag inte är ovän med vakterna här i fina Öret kanske det finns fina möjligheter för att öla på uteserveringarna här på stan men om dom inte släpper in mig så har min gamle sambo en väldigt fin balkong. Där man kan sitta och skråla sent om nätterna.

Våren i alla ära men jag blir inte nöjd innan sommaren kommer.



Kommentarer
Postat av: Matilda Lantz

åh va kul. Du ska på Spanienfestivalen? :D Med vem?

Vi är förresten borta till 22 Aug :)



Kram!

2009-04-16 @ 07:13:00
URL: http://pimmelina.blogg.se/
Postat av: Big M

Snacka om fullt upp!!! :D

Ingen tid för en tur i gamla båten för dig inte... eller kan det möjligen finnas nån öppning nånstans?

Vi får väl se... :-)

2009-04-16 @ 17:48:40
Postat av: Charles

Själv klart ska vi ut i den gamla ekan och dra upp lite abborre och ta ett par kalla

2009-04-16 @ 23:47:00
URL: http://kallerormen.blogg.se/
Postat av: Dala

limoncello.



och det är the shizneh

2009-04-21 @ 21:40:09
URL: http://dalajr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0