Hej gamle vän!

Var ett tag sen jag skrev nu, fy skäms på mig. Allting rullar på som vanligt i alla fall. Det händer lite utav det ena och det andra. I tisdags lyckades jag med att skämma ut mig i vår matbutik. Jobbade efter middag och skulle hinna med att handla innan Martina skulle komma och hämta mig. Hade all tid i världen på mig tyckte jag men när jag stod och borsta tänderna och kolla på klockan kunde jag konstatera att jag hade väldigt bråttom. 

Så fort ut ur badrummet på med jackan och skorna sen var det bara att rusa till affären. Väl där inne märker jag att mina medkunder kollar väldigt skumt på mig men vad bryr jag mig om det och fortsätter med mitt konsumerande. När jag står och ska välja ut lite bär till smoothie så märker jag till min förskräckelse vad jag gjort. Jag har sprungit i väg till Konsum med tandborsten kvar i mun. Så jag smusslar bort tandborsten lite snyggt och får väldigt bråttom med att betala och få mig där ifrån.

 Det har väl hänt en del annat men vem pallar att återge allt nä jag ringer Tias så får han ta med sig lite Donken hit så jag får i mig lite frukost. 

Kommentarer
Postat av: systeryster den mindre modellen

känns skönt att läsa din blogg och få läsa något sånthär för då är man säker på att du är min bror alla dagar. för ska jag vara ärlig är du nog ganska ensam om att springa runt med tanborste i första hugg bror!

2009-02-02 @ 19:30:05
Postat av: Charles

Det är nog sant men det är så det blir när folk stressar upp mig. Det bör dom inte gör.

2009-02-03 @ 11:19:39
Postat av: Stefan

Öhum!! Nu är det 15 dagar sen du uppdaterade!

2009-02-15 @ 19:54:06
URL: http://blogg.stefanssida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0