Coupling

Jag har alltid haft problem med det där med tv jag pallar inte följa allt strunt den visar. Jag vill inte ha en fast tid i veckan då jag måste sista framför tv:n för att se mitt "favo-program" för att se vem som får lämna  Idol, eller fall dom verkligen kommer ur fängelset i Prison Break. Men när jag kommer med dom här argumenten får jag alltid höra lösningen "Du kan ju ladda ner". 

Nu har jag laddat ner och tittat på en serie som jag förut följde lite grann när jag bodde hemma i fina Flen nämligen Coupling. Riktigt bra serie synd bara att den inte blev längre än fyra säsonger samtidigt får man väl tacka dom för att dom inte döda serien genom att fortsätta, fortsätta och fortsätta tills ingen orka se den mer. Men en säsong till önskar jag att dom hade klämt ur sig.

Jag brukar beskriva serien som brittiska Vänner då det är 6 karaktär 3 töser och 3 pöjkar som man kan dra väldigt många paralleller  till karaktärerna i Vänner. Men hur som helst helt klart en favorit på tv:n/datorn hur man nu vill se det.

Jaja det var den lediga dagen. Känns som det börjar bli dags och ta sig till sängs så man kan ta sig upp och ta tag i den här stackars otränade kroppen. 

Go natt mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0