Det var det som var det.

Då har man vart ute på sjön i helgen. Var inte så tokigt, det bästa med kryssningar är ju dom små underbara Gin och Tonic burkarna som jag inte kan förstå att systemet inte säljer. Men men det var en bra kryssning.
Var många roliga stunder och den allra bästa måste jag nästan säga att bålhavet var.

(Mor, Far, Farmor och övrig familj blunda när ni läser det här... Eller nåt)
Jag tjata om det där bollhavet på vägen upp till kryssningen och det är nästintill det första jag hittar när vi kommer ombord 
och när man hunnit bli lite små rund om fötterna så är inte jag den som backar i första taget. Så jag och Heidi drar in där
bland alla ungarna och fick lika bråttom där ifrån som vi kom ditt när vi såg en mor ta tag i sin barn och nästan springa
där ifrån. På vägen mot hytten träffar vi ett par vakter som är på väg mot bollhavet (Förstår att dom måste hålla koll på alla
busungar) Hoppas jag kan få tag på bilderna där ifrån så ska ni få se.

Enligt Jocke ska jag tydligen var en ägare till en kokain fabrik som jag tydligen ska kalla för Kalle och Kokainfabriken
men det vet jag inte fall det ligger så mycket sanning i. Sen tåls det att säga att Jocke fick spela lite ölspel med mig
innan han kom med det påståendet. Jag säger inte att det var anledning men det kan mycket väl ha varit det.

På någon konstigt sätt försvinner man ju från sällskapet man är i och jag träffa på någon Kumla-bo som förklara att han
hade ett vattentätt sätt som han skulle bli rik på men jag lyssna inte så nog då det var lite halv knepigt att förstå
sluddrandet eller om det var mina öron som slutat förstå svenska hur som helst så hängde jag inte riktigt med.

Men på något sätt hitta man tillbaks till dom man kom till båten med som man fortsätter hela upplevelsen med. Det
hände en del mer sköj som jag inte orkar återge igen. Men tillsist sitter vi alla fall och käkar vid klockan 03.00 ungefär
då Mackan ger upp och när Jocke börja kasta små cocktailtomater på folk tyckte jag det vore en bra idé för honom också
och hitta en hytt och sova i vilket jag tror han gjorde. Själv så fortsatt jag ett tag till då jag hitta lite flenare på båten vilket
var väldigt trevligt. Allt som hände där omkring tänker jag inte tala om men det var kuligt hur som helst och jag hitta tillbaks
till min egen hytt vid klockan 06.00 nån gång tror jag.

Ah shit det här bara en massa osammanhängande shits som jag knappt orkar skriv. En rolig händelse till kan jag väl
ta upp och det var dagen efter då vi satt och hängde i några av sällskapets hytt. Då en snubbe som tydligen har åkt
med oss trillar in och slår sig ner och efter en halv timme så kläcker folket ur sig att vi kanske sett honom på internet
innan. Då visar det sig att han är killen som har gjorde den där speciella/otäck videon till låten "Fredrik och jag" som
spelades allt för ofta på fester för i tiden för min smak.

Jag kan ju säga att det hände en hel del till men jag pallar inte återge allt igen och det är ändå ingen som skulle orkar läsa
allt ändå. Nu ska jag leta mig fram till min härliga säng.

Har gött nattinatti



Kommentarer
Postat av: Cus

helvete ett helt kapitel till en bok :P

2009-01-20 @ 21:17:08
URL: http://cusphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0