Ännu ett missat tåg och nu är inte ens jag förvånad längre

Jaha man har då lyckats igen. Jag står där på perrongen det var 09, min bror var studerande i Linköping. Ramlade in i ett tåg och sa kör mig vart du vill så fort du kan, ja vart du vill så fort du kan. Hon sa till mig far inte till Örebro. För du är på fel tåg. Tågkonduktören såg på mig och jag såg på hon. Så jag blev utkastat i Katrineholm. Hon kommer ångra sig hon som har behandlat mig så. Du har lämnat mig på den jävligaste av platser.

Men känn ingen sorg för mig Örebro. För jag köpte en ny biljett.  Hon var 21.06 när jag lämnade k-holm.  Alla bara babblar i mitt öra titta på den där clownen, han gör alltid sådär. Tillsist kom jag i alla fall tillbaks till öret och jag tror det var taxichauffören som sa jag visste att du skulle komma tillbaks. Tillbaka till stan som en nattfjäril mot ljuset. Jag sa "visa mig den maximala hastigheten till svampen" Jag har varit ute i Flen i flera dagar när jag borde stannade på mitt rum och se dagarna gå.

Inget är logiskt, inget är magiskt och det är så tragiskt så jag åker tillbaks hem.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du snart börjar det nog bli billigare att hyra en liten bil där vid macken under svampen så du kan följa dina egna tider. Ha det så bra

2009-03-23 @ 08:28:05
Postat av: Charles

Haha låter väldigt sant!

2009-03-23 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0