Bingen är en riktig vän

Vakna upp denna lördag vid klockan 16:nånting bestämde mig för att ligga kvar i sängen ett tag vilket kändes som ett väldigt klokt beslut. Så klockan hann bli 17:nånting och då bestämde jag mig för att en redig karl kan fixa sin egen mat. Så jag tog mig upp ur min säng och lät mina fötter föra mig till den pizzeria jag kunde hitta först. Vilket blev Kungen som får betyget "inget speciellt". Nu så ligger jag och funderar över hur det blir ikväll. Tror det finns en risk för att det blir mycket cyklande. Först så verkar det som att jag ska ta mig upp till fina norr, efter det så ska jag jag på något sätt motivera mig till att fixa cykeln till universitet för att gå på en andra fest. Detta betyder dessutom att jag måste samla krafter ännu än gång för att orka ta cykeln till stan för att ta mig in på någon krog. 

Det underbara med allting är att jag sen ska ta mig hem och jag misstänker att det kan bli på cykeln. Fast som dom gamla visa indianerna en gång sa "Den som cyklar behöver nog inte betala taxi". Ska passa på att påpeka att det var en dag för ett tag sen min Far imponerade på mig med att fixa sig en Facebook men det dröjde inte länge innan hans mamma (min farmor) stal showen och fixa sig en hon också. Så nu undrar jag vart man går säker i dessa tider=P Haha fast jag tror inte det finns så mycket att dölja.

Nähä en dusch nu innan man hoppar upp på den där mysiga cykeln. hej hej 

Kommentarer
Postat av: Emelie

du får må hur du vill så länge det inte är i närheten av Nyårs fyllan vi aldrig kommer att glömma åt minstone inte jag och David!!!

2009-05-16 @ 23:30:52
URL: http://negern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0