Ibland när man tappar bort saker finns dom på Max..

..och där har jag vart och hämtat borttappade saker eller en borttappad sak alldeles nyss. Jag tror alla redan listat ut vad det var jag hade glömt på Max men jag kan förklara hur. I torsdags när vi skulle åka till flen så behövde jag lite färdkost i bilen så då åkte vi till grannen Max och beställde lite käk. Jag betala så jag sträckte fram mitt kort till damen som ville ta betalt och sen när vi fick våran mat kände vi oss rätt nöjd och åkte där i från och lämna kvar mitt kort i handen på damen som tog betalt.

Så jag har ägnat min helg åt att leta efter kortet, framföra en dålig konsert (inge vidare för mitt redan sargade musik-självförtroende), kollat en bra konsert och umgåtts med allt härligt folk i flin flen gapskratt.

Nähä nu ska det fixas med matta och gardiner här och i morgon ska vi ge oss på något som jag tror jag har stor talang för nämligen shoppa blommor till mitt fönster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0